Home / Newsroom / General Press Releases / 2022 /

Interventie op het betaalnetwerk van Worldline tijdens de nacht van zondag 25 op maandag 26 september

Brussel, 23 september 2022 - Worldline meldt dat in de nacht van zondag 25 op maandag 26 september onderhoudswerken worden uitgevoerd op haar elektronische betaalnetwerk. Om mogelijke hinder te beperken, wordt de interventie ingepland tussen 0u30 en 3u30.

Tijdens deze periode is het mogelijk dat sommige elektronische betalingen met internationale betaalkaarten (Maestro, Mastercard, Mastercard Debit, Visa, Visa Debit, JCB, UPI, Diners en American Express) niet kunnen worden uitgevoerd in fysieke winkels, online shops en tankstations in België.
Bancontact betalingen en afhalingen aan geldautomaten blijven mogelijk.

Dit onderhoud wordt regelmatig uitgevoerd om een continue en optimale dienstverlening te kunnen verzekeren.

Over Worldline

Worldline [Euronext: WLN] is een wereldwijde leider in de betaalindustrie en de technologiepartner bij uitstek voor handelaars, banken en acquirers. Met 20.000 medewerkers in meer dan 50 landen biedt Worldline zijn klanten duurzame, betrouwbare en innovatieve oplossingen die hun groei bevorderen. De door Worldline aangeboden diensten omvatten instore en online commerciële acquiring, sterk beveiligde verwerking van betaaltransacties en een uitgebreid aanbod van digitale diensten. In 2021 genereerde Worldline een pro-forma-omzet van bijna 4 miljard euro. worldline.com

Pers Contact

Worldline Press Office