Home / Newsroom / General Press Releases / 2019 /

Interventie op het betaalnetwerk van Worldline tijdens de nacht van zondag 1 op maandag 2 september

Brussel, 30 augustus 2019 - Het netwerk van Worldline zal tijdelijk verstoord zijn op maandagochtend 2 september 2019 van 0.30 u. tot 3.30 u. Op dat moment zal een upgrade van het elektronische betaalsysteem worden uitgevoerd.

Worldline wijst er de Belgische kaarthouders op dat het tijdens deze periode niet mogelijk zal zijn om elektronische betalingen uit te voeren met Bancontact, Maestro en kredietkaarten (Mastercard, VISA) in fysieke winkels, webshops en tankstations. Bovendien zal geldafhaling aan geldautomaten ook niet mogelijk zijn.

Dit onderhoud, dat op regelmatige basis door Worldline wordt gepland, heeft tot doel de continuïteit van de dienstverlening te verzekeren, een optimale werking te garanderen en het serviceniveau permanent te verbeteren.

Worldline Press Office

02 727 68 22 – press-benelux@worldline.com

Over Worldline

Worldline [Euronext: WLN] is de Europese marktleider in betalings- en transactieservices. Innovatie zit in de kern van ons DNA. Worldline biedt pan-Europese en binnenlandse Acquiring voor zowel fysieke als online bedrijven, beveiligde verwerking van betalingstransacties voor banken en financiële instellingen, transactieservices in e-ticketing en voor lokale en centrale openbare instanties. Dankzij aanwezigheid in meer dan 30 landen is Worldline de aangewezen betalingspartner voor winkeliers, banken, openbaarvervoerbedrijven, overheidsinstanties en industriële bedrijven; waarvoor Worldline geavanceerde digitale services biedt. De activiteiten van Worldline zijn onderverdeeld in drie bedrijfstakken: Merchant Services, Financial Services waaronder equensWorldline Mobility & eTransactional Service. Worldline heeft wereldwijd ongeveer 11.000 mensen in dienst, met een geschatte pro forma omzet van ongeveer 2,3 miljard euro op jaarbasis. worldline.com