Latest Press Releases

Worldline Press releases Number of results:37

Worldline gecertificeerd Top Employer 2020 in België

Brussel, 30 januari 2020 - Worldline [Euronext: WLN], Europees leider in de sector van betaal- en transactiediensten, kondigt aan officieel erkend te zijn door het Top Employers Institute - de onafhankelijke internationale autoriteit die uitmuntende HR-praktijken certificeert - als één van de Top Employers 2020 in België.

30Jan.2020

Worldline en jaris bundelen hun krachten om kleine bedrijven een vlottere toegang tot kapitaal te schenken

Brussel, 13 januari 2020 – Worldline [Euronext: WLN], Europees marktleider in de sector van transactionele diensten en betalingen, is een partnership aangegaan met jaris, internationale financiële dienst voor geïntegreerd krediet. Bedoeling is kleine bedrijven vlotter en eenvoudiger toegang te geven tot het kapitaal dat ze nodig hebben om zich te ontwikkelen. Voor handelaars valt het niet altijd mee om een beroepskrediet los te weken. Dankzij jaris krijgen ze een lening tegen vaste commissies die ze terugbetalen via een percentage dat automatisch wordt afgehouden van hun dagverkopen langs elektronische weg .

13Jan.2020

Interventie op het betaalnetwerk van Worldline tijdens de nacht van zondag 6 op maandag 7 september

Brussel, 4 september 2020 - Het netwerk van Worldline zal tijdelijk verstoord zijn op maandagochtend 7 september van 0.05 u. tot 4.00 u. Op dat moment zal een upgrade van het elektronische betaalsysteem worden uitgevoerd.

18May.2020

Interventie op het betaalnetwerk van Worldline tijdens de nacht van zondag 17 op maandag 18 mei

Brussel, 15 mei 2020 - Het netwerk van Worldline zal tijdelijk verstoord zijn op maandagochtend 18 mei 2020 van 0.15 u. tot 4.30 u. Op dat moment zal een upgrade van het elektronische betaalsysteem worden uitgevoerd.

18May.2020

Interventie op het betaalnetwerk van Worldline tijdens de nacht van zondag 20 op maandag 21 september

Brussel, 18 september 2020 - Het netwerk van Worldline zal tijdelijk verstoord zijn op maandagochtend 21 september van 0.30 u. tot 3.30 u. Op dat moment zal een upgrade van het elektronische betaalsysteem worden uitgevoerd.

Fraudeurs sturen valse sms’jes in naam van Card Stop

Worldline en Febelfin waarschuwen consument om bankgegevens nooit te delen via sms, mail, social media, …

07Jan.2020

equensWorldline werkt samen met UniCredit voor het verwerken van haar betalingsverkeer in Duitsland en Oostenrijk

Utrecht, 27 februari 2020 - equensWorldline SE, een dochteronderneming van Worldline [Euronext: WLN], Europees leider in het betalingsverkeer en transactiediensten, betaal- en transactiedienstensector, heeft een langdurig strategisch partnerschap gesloten met UniCredit, een toonaangevende financiële instelling in Europa. Op basis van deze overeenkomst, die - in navolging van Commerzbank - opnieuw een belangrijk langetermijncontract met een toonaangevende Tier-1 Bank vertegenwoordigt, zal equensWorldline alle SEPA-betalingen (Single Euro Payments Area), instant payments, multi-currency, domestic en high value payments voor beide financiële instellingen verwerken.

27Feb.2020

bofrost*, de Europese marktleider in diepvriesvoeding, vertrouwt op Worldline

Zürich, 29 juni 2021, Worldline [Euronext: WLN), de Europese leider in betalings- en transactiediensten, is de voorkeurspartner van bofrost*, de grootste directe distributeur van diepvriesvoeding en -ijs in Europa. De ondernemingen hebben samen een volledige oplossing gebouwd waarvoor minder hardware nodig is en waarmee een veilige verbinding tussen de verschillende toestellen tot stand kan worden gebracht.

20Sep.2021

BNP Paribas Fortis kiest Worldline om zijn omnikanaal Contact Service Center te ontwikkelen en beheren

Brussel, 4 juni 2020 – Worldline [Euronext: WLN], de Europese leider in betalings- en transactiediensten, heeft een meerjarencontract ondertekend met BNP Paribas Fortis, een toonaangevende financiële instelling in België en Europa. Op basis van deze overeenkomst zal Worldline het omnikanaal Contact Service Center (CSC) van BNP Paribas Fortis ontwikkelen en beheren via WL Contact in SaaS (Software-as-a-Service) modus. WL Contact is een bewezen oplossing voor contactcentra die de verwerking van alle klanteninteracties mogelijk maakt ongeacht het gekozen communicatiekanaal.

03Jun.2020

Banken trekken limieten voor contactloze kaartbetalingen zonder pincode op

Contactloze betalingen kunnen mee verspreiding coronavirus indijken

06Apr.2020