Facturen van Eni betalen kan nu ook online!

Facturen van Eni betalen kan nu ook online!

Met een paar clicks, dankzij de innovatieve betaalpagina ‘Sips’ van Worldline

Brussel, 11 mei 2017 – Worldline, Europees marktleider in betaal- en transactiediensten, maakt het betalen van gas- en elektriciteitsfacturen van Eni eenvoudiger dan ooit. Dankzij het innovatieve betaalplatform ‘Sips’, biedt Eni haar klanten een omnichannel-betaalervaring: consumenten kunnen hun rekeningen voortaan betalen waar en wanneer ze maar willen, rechtstreeks via de app van Eni, via e-mail of online via de website.

Je facturen betalen was nog nooit zo eenvoudig

Dankzij Sips, de online betaalpagina van Worldline, kunnen Eni-klanten hun facturen vanaf nu veilig betalen met Bancontact:

• via de app van Eni met de smartphone of tablet,  ongeacht de bank waarbij ze zijn aangesloten. Door op de betaalknop te klikken, opent de Bancontact-app dankzij Sips. Hierdoor heb je niet langer een kaartlezer nodig om de betaling te bevestigen. Het volstaat om simpelweg een pincode in te voeren.
  • via de website van Eni of via de link die klanten toegestuurd krijgen per mail bij het ontvangen van een factuur. Betalen kan onder andere door de QR-code op het scherm te scannen met de Bancontact-app en te bevestigen met de pincode.

Papierloos factureren is de toekomst

Elektronisch factureren is eenvoudig, snel en ecologisch. Het zorgt ervoor dat elk jaar tonnen papier en afval bespaard worden.

Worldline gelooft daarom in de toekomst van papierloos factureren en ontwikkelt innovatieve betaaloplossingen op maat van elk bedrijf. Zo heeft ook Doccle, een gratis online platform om facturen te betalen en te archiveren, Sips geïntegreerd om gemakkelijk online facturen te betalen.

Worldline Press Office: 02 727 68 22 – press-benelux@worldline.com

Over Worldline

Worldline [Euronext: WLN] is de Europese marktleider op het gebied van betaal- en transactiediensten. Worldline biedt een nieuwe generatie diensten waarmee zij haar klanten gemakkelijke en innovatieve oplossingen voor de eindgebruiker kan leveren. Als belangrijke speler voor de B2B2C-industrie, met meer dan 40 jaar ervaring, ondersteunt Worldline ondernemingen en administratieve diensten in een zich constant evoluerende markt en draagt zo bij aan hun succes. Worldline biedt een uniek en flexibel bedrijfsmodel toegespitst op een globale en groeiende portefeuille voor de verwezenlijking van end-to-end ondersteuning. De activiteiten van Worldline zijn gestoeld op drie pijlers: Merchant Services & Terminals, Mobility & e-Transactional Services, en Financial Processing Services & Software Licensing met inbegrip van equensWorldline. Wereldwijd werken er meer dan 8.600 mensen bij Worldline. De onderneming realiseert een jaarlijkse omzet van circa 1,5 miljard euro. Worldline is onderdeel van Atos. worldline.com

Communicatie
  • Contacteer Worldline
Privacy Statement wordt toegelicht.
Akkoord Meer informatie