Commerzbank kiest voor Worldline voor de volgende zeven jaar

Commerzbank kiest voor Worldline voor de volgende zeven jaar

Frankfurt/Main, 16 juli, 2015 – Worldline [Euronext: WLN], de Europese leider voor betalingen en transactiediensten en Commerzbank verlengen hun bestaande processing contract met 7 jaar. Commerzbank verwerkt sinds 1998 efficiënt en veilig kredietkaartbetalingen op het technische platform van Worldline.

Worldline biedt een end-to-end processing dienst voor Commerzbank, met inbegrip van het volledige verwerken van alle VISA-kaarten en MasterCard kaarten van de bank. De dienstverlening omvat zowel de verwerking van de kredietkaarten van Comemerzbank, als de zogenaamde ‘co-branded’ kaarten die samen met partners worden uitgegeven. Aanvullend op het technische verwerken, levert Worldline ook klantendiensten.

Julian Mattes, Commerzbank Director Payments and Deposits, zegt: "We bevestigen ons vertrouwen in Worldline, want het bedrijf levert ons een betrouwbare, hoogst beveiligde en kostenefficiënte service. Door allianties op lange termijn kunnen we krachten bundelen en hoogtechnologische diensten aanbieden. We kijken er erg naar uit om dit vruchtbare partnerschap verder te zetten. "

Wolf Kunisch, Worldline Managing Director voor Financial Processing & Software Licensing en verantwoordelijk voor Worldline Germany & CEE voegt hier aan toe: "Commerzbank en Worldline bundelden de voorbije jaren op erg vruchtbare wijze hun krachten in een echt partnerschap. Dit leidde er toe dat we samen belangrijke systeemmigraties en veranderingen konden doorvoeren, onder andere het belangrijke project in 2009 waarbij we de portfolio’s van Commerzbank en Dresdner bank samenvoegden. De verlenging van dit contract bevestigt verder dat onze diensten conform zijn met de laatste standaarden op vlak van beveiliging, kwaliteit en regelgeving.”

Communicatie
  • Contacteer Worldline
Privacy Statement wordt toegelicht.
Akkoord Meer informatie