Drempel webshop te hoog voor kleine handelaren

Drempel webshop te hoog voor kleine handelaren

Brussel 18 maart 2015 - Voor veel handelaren ligt de drempel om hun fysieke winkel te combineren met een webshop te hoog. Een combinatie tussen beiden kan echter veel voordelen opleveren. Worldline lanceert daarom OmniShop Webstore.

“OmniShop Webstore is een gestandaardiseerde laagdrempelige bouwdoos die een kleine onderneming toelaat om een e-commerce website op te zetten, inclusief beveiligde betaalpagina en toegang tot geïntegreerde betaal-en leveringsmethodes.” zegt Tim Fransen, Senior Product Manager bij Worldline. OmniShop Webstore is cloud-based en op basis van een vaste maandelijkse licentie.

Worldline wil met OmniShop Webstore vooral het segment van de kleine handelaren aanspreken. Deze winkeliers ontdekken steeds meer dat hun klanten interesse hebben om hun producten ook online te kopen. Deze categorie handelaren heeft echter niet meteen een groot budget ter beschikking en is zodoende op zoek naar een oplossing waarbij ze zonder gedoe, snel en goedkoop een webshop kunnen opzetten.

Meer info over OmniShop Webstore vindt u op www.omnishop.be

Worldline stelt OmniShop Webstore voor op haar stand op E-shop Expo, op 18 en 19 maart 2015 in Tour & Taxis (Brussel).

Communicatie
  • Contacteer Worldline
Privacy Statement wordt toegelicht.
Akkoord Meer informatie