Worldline maakt online giften Music For Life mogelijk

Worldline maakt online giften Music For Life mogelijk

Brussel, 3 december 2013 –Worldline, dochteronderneming van Atos voor elektronisch betaalverkeer en hoogtechnologische transactiediensten, neemt de kosten voor het verwerken van de online betaaltransacties van Music for Life (de solidariteitsactie van Studio Brussel de week voor kerst) voor haar rekening.

"Ik ben erg blij dat we hier kunnen helpen", zegt Willy Walraeve, CEO van Worldline Benelux. "Elektronisch betalen mogelijk maken is onze job. Het viel me bij vorige edities op dat er zoveel cash door de gleuf werd geschoven, terwijl het gewoon handiger is om al die giften elektronisch te verwerken. Het mogelijk maken van goede doelen door het ter beschikking stellen van elektronische betaaloplossingen ligt ons nauw aan het hart. Ik ben dan ook erg trots dat we door middel van onze expertise een warme actie als deze kunnen ondersteunen."

Concreet draagt Worldline bij door het op zich nemen van de kosten voor het verwerken van de online en mobiele betaaltransacties en het ter beschikking stellen van betaalterminals.

Communicatie
  • Contacteer Worldline
Privacy Statement wordt toegelicht.
Akkoord Meer informatie