Katleen Vandeweyer winnaar Trends Business Women Awards (Manager)

Katleen Vandeweyer winnaar Trends Business Women Awards (Manager)

Brussel, 9 mei 2014 – Katleen Vandeweyer, CFO van Worldline Benelux (het kenniscentrum van Atos voor elektronisch betalen en transactiediensten) ontving gisteren de eerste Trends Business Women Award in de categorie ‘Manager’. Vandeweyer verwees in haar bedankingswoord naar de nood aan durf bij vrouwen om hun prestaties in de spotlights te plaatsen.

“Ik nam deel aan deze competitie om twee redenen: ten eerste wilde ik een platform om de rol van finance binnen grote bedrijven belichten. Ik geloof sterk in de kansen die een finance department mogelijk maakt op vlak van groei en innovatie. Worldline is een bedrijf dat werkt in de erg complexe business van het elektronisch betalen. Net in onze sector is het belangrijk dat de juiste strategische keuzes op basis van de juiste inzichten worden gemaakt.

Ten tweede merk ik nog al te vaak dat vrouwen in het bedrijfsleven hun prestaties te vaak wegcijferen. Ik wil deze Award dan ook aangrijpen om vrouwen op te roepen meer durf te tonen wanneer het aankomt op het promoten van hun eigen prestaties.”

Katleen Vandeweyer bedankt Trends/Tendances voor de organisatie van dit event.

Meer informatie rond de kandidatuur (en de CV) van Katleen Vandeweyer vindt u op haar blog: katleen-for-tbwa2014.blogspot.com.

Communicatie
  • Contacteer Worldline
Privacy Statement wordt toegelicht.
Akkoord Meer informatie