Infinity Mobile en Worldline maken bestellen en betalen met de smartphone tijdens het Autosalon heel eenvoudig

Het Gentse bedrijf Infinity Mobile - pionnier in omnichannel commerce in België- heeft de applicatie ‘BEShop’ ontwikkeld waarmee bezoekers van het Autosalon hun lunch kunnen kiezen uit een gevarieerd menu en meteen kunnen betalen met de smartphone. De betaling gebeurt in alle veiligheid via de betaalpagina Sips van Worldline.

Bezoekers van het Autosalon kunnen vanaf nu met volle teugen genieten zonder te moeten aanschuiven voor een drankje of snack. Overal op de site van het Autosalon kan je bestellen en meteen betalen met de smartphone. Als de bestelling klaar is, krijg je een melding met de uitnodiging om de bestelling op te halen in een van de 3 afhaalpunten van BEShop.

Vraag het aan BEShop!

Voor de eerste keer hebben bezoekers toegang tot een webshop door te communiceren met een robot in de applicatie Messenger van Facebook.

Hoe werkt het?

1. Open de applicatie Messenger en zoek ‘beshop brussels expo’.

2. Zeg ‘Hallo’ en een robot zal je bestelling opnemen.

3. Laat weten in welk paleis en om hoe laat je je bestelling zal afhalen.

4. Betaal in alle veiligheid via Bancontact, Maestro, Visa, MasterCard of elektronische maaltijdcheques van Edenred.

5. Van zodra je bestelling klaar is, krijg je een melding.

Heb je geen Messenger op je smartphone? Dan kan je ook meteen bestellen via de webshop www.b-e.shop.

De gebruiksmogelijkheden van de app zijn niet enkel beschikbaar voor het Autosalon. Ook tijdens volgende evenementen in Brussels Expo zal het mogelijk zijn om de app te gebruiken.

Communicatie
  • Contacteer Worldline
Privacy Statement wordt toegelicht.
Akkoord Meer informatie